Producenci

Zaloguj się

Gwarancja

Warunki dla zwrotu pieniędzy z powodu niezadowolenia z produktu:

 

- towar musi być kompletny, niezużywany i nieuszkodzony, możliwy do następnej sprzedaży

- przesyłkę trzeba wysłać najpóżniej 14 dni od dnia jej doręczenia

- do zwracanej przesyłki dołączona musi być kopia firmowego dokumentu podatkowego

- przesyłka musí zawierać Państwa orzeczenie o powodach odstąpienia od kupna

- zwracamy pieniądze tylko za towar, nie za przez Państwa zapłacone koszty pocztowe

- zwrócona kwota pieniężna będzie na Państwa koncie bankowym

 

Reklamowany towar powinien być wysyłany na adres naszego sklepu przez normalną pocztę paczkową.Jeżeli przesyłka zostanie wysłana za pobraniem, nie będzie przyjęta!

 

Postępowanie i warunki reklamacji wadliwych produktów:

 

Gwarancja u wad dostawy lub towaru:

Postaramy się Państwu dodawać towar w co najlepszej jakości. Jeżeli podczas otrzymania przesyłki będzie przez Państwo zaobserwowana jakaś wada, można wykorzystać prawo na reklamację towaru.

 

Reklamacja odbywa się następująco:

Bezzwłocznie po odebraniu przesyłki sprawdzenie towaru. Jeżeli zostanie stwierdzona wada na towarze, lub różnica między fakturą i w rzeciwistości doręczonym towarem, prosimy o skontaktowanie się z nami a nasi pracownicy z Państwem natychmiast omówią reklamację. W wypadku, że tak Państwo nie postąpią, narażają się Państwo na niebezpieczeństwo, że Państwa reklamacja nie będzie przyznana, przy czym będzie uwzględniany fakt, że towar doręczony był w porządku. Późne zdyskontowanie reklamacji dotyczących jawnych wad produktu nie będzie uwzględniane.

 

Wadliwy towar powinno wysłać (nie za pobraniem!) włącznie z kopią faktury na adres:

Herbaciarnia Assam,Rynek 26 43-300 Bielsko-BiałaJednocześnie powinno do przesyłki dołączyć dokument, zawierający te oto dane: imię i adres odbiorcy, kontakt, wskazanie produktu, numer faktury, na którą produkt był zakupiony i opis wady (v. formularz reklamacyjny).

Jeżeli towar odebrany był osobiście, trzeba przetransportować wadliwy produkt włącznie z dokumentacją podaną wyżej na adres dostawcy (v. sklep).

Towar zostanie wymieniony na podstawie poprzedniego uzgodnienia telefonicznego, ewentualnie będą zwracane pieniądze wysyłane na konto bankowe lub przekazem pocztowym. Naprawiony lub wymieniony towar klientowi naszym kosztem wyślemy z powrotem do 30 dni od dnia rozpoczęcia prowadzenia reklamacji (dnia, w którym otrzymamy od klienta reklamowany towar). Prowadzenie reklamacyjne kończy w dniu wysłania załatwionej reklamacji kupującemu.

 

Zastrzegamy sobie prawo zastąpić wadliwy lub nienaprawialny towar innym z tymi samymi parametrami.

W wypadku niesłusznej reklamacji towar zostanie oddany z powrotem ze stanowiskiem naszego pracownika, który załatwiał reklamację.

 

Istotne: Wszystkie paczki są ubezpieczone. Jeżeli zawartość jest krucha, jest tak wskazane na paczce i jest także zapłacone, by tak ona była traktowana. Dla tego Waszą przesyłkę powinien kupujący przekontrolować od razu podczas przejęcia i w wypadku uszkodzenia towaru klient powinien zastosować reklamację od razu na poczcie (lub u doręczyciela). U nas taka reklamacja nie będzie akceptowana! (v. warunki handlowe)

 

W wypadku, że będzie potrzebna fachowa pomoc podczas ustawiania lub detekcji powodu problemu, można się z nami skontaktować pod numerami telefonów.

 

Notka: Sposób załatwiania reklamacji kieruje się regulaminem reklamacyjnym dostawcy.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Statystyki

Produktów:
825
Kategorii:
78
Nowości:
0
Promocje:
0

Waluty

Wersje językowe

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:7a980780f80b2575f4df2ba804cb6319#0}
Sklep internetowy Shoper.pl